بسمه تعالی

یک سوال دیگری که در برنامه سمت خدا از حاج آقا ماندگاری در مورد کم آوردن در مقابل شهوت شد

چطور بعضی ها می توانند بر شهواتشان غلبه کنند و بنده خدا باشند ولی من بنده ی شهواتم هستم ؟ من اهل نماز و روزه هستم ولی در مقابل شهوات کم می آورم .

مقابله و برخورد با شهوات یک نکته ی اساسی دارد . چطور بر شهوات جنسی غلبه بکنید ؟ یکی اینکه در بستر شهوات غلط نزنید . جوک های بی تربیتی ، عکس های شهوانی و نگاه کردن به خانم ها ، آقایان ، پرسه زدن در خیابانها و غذاهای تحریک کننده خوردن، این ها خودبخود شهوت را تحریک میکند . این ها را کنترل کنید . نکته ی بعدی اینکه نیازهای شهوانی را از راه حلال تامین کنید . من تشنه هستم ، اگر نوشیدنی حلال تهیه نکنی قطعا دستم به نوشیدنی حرام آلوده میشود . نکته ی بعدی اینکه از داروهایی استفاده بکنیم که شهوت ما را کنترل میکند . یکی از اینها روزه است که شهوت را کنترل میکند ، یکی تلاوت قرآن است ، یکی نماز شب است و دیگری ورزش های رزمی است و دیگری رفیق خوب است . از خدا و اهل بیت هم کمک بگیرید .

منبع: http://link.yamojir.com/