با سلام خدمت شما دوستان

بعضی وقت­ها بی ­دلیل ناراحتیم. بدون هیچ علتی با اینکه کلی برنامه ­ریزی می­ کنیم، پول در میاوریم و کارهایمان را انجام می ­دهیم ولی هرچقدر فکر می ­کنیم وجودمان بی ­قرار است. از خودمان راضی نیستیم. از زندگی­مان لذت نمی ­بریم. انگار اندوه و غمهای کل عالم در وجود ماست.

علت کجاست؟؟؟

وجود ما تشنه ­ی کسب امور معنوی است. وجود ما دو بعد دارد. ما با این کارها بعد مادی و اون نیاز را برطرف می­ کنیم ولی غافلیم که ما برای این خلق نشده ­ایم. انیس واقعی ما کس دیگریست. ما با این کارها روح بیمارمان را به بی ­خیالی می ­زنیم. مشکل داریم، افسرده هستیم ولی خودمان را خوشحال نشان می­ دهیم، تظاهر می­کنیم.

تا کی؟ تا چه موقعی می ­خواهیم وجودمان را از انیس واقعی محروم کنیم. ما به کسی نیاز داریم که دارای قدرتی بی نهایت باشد و بتوانیم به آن اتکا کنیم. او باید نیازهایمان را برطرف کند. ما خدا را گم کرده­ایم. به همه متوسل می ­شویم ولی از خالق خود فرار می­ کنیم.کسی باید انیس ما باشد که همیشه و در همه جا با ما باشد.

خدا تنها کسی است که قادرترین است و هر وقت و هر زمان و در هر مکانی بدون منت  شنونده و مونس ماست حتی در زمانی که ما می میریم و همه ما را تنها می­ گذارند.

لا انیس من لا انیس له